divendres, 12 de desembre del 2008

Hola a tots/totes

Hola! M'he decidit a obrir aquest blog perquè m'apassiona la muntanya i també m'agrada la meva feina.
Si m'esteu llegint probablement esteu en la mateixa situació que jo. A l'estiu m'atreveixo a anar a fer pics sola, però ara a l'hivern... acabo agafant la bici i prou!
M'he decidit a moure'm i buscar gent oberta amb qui compartir aquestes coses que a mi m'agrada fer.
Tothom em diu que em busqui un bomber, i bé, si ho sou, no us faré un lleig!!! :) :)

Si teniu els dilluns lliures i voleu fer activitats de muntanya, preferentment alta muntanya, hivernals, canals, escalada... doncs en parlem!!

La muntanya també pot ser pels dillunsgueros!!!

10 comentaris:

Becki ha dit...

Hola Marta! Doncs si... jo m'apunto els dilluns que vulguis a fer muntanya :)

Anònim ha dit...

Hola!
Ostres m'as convençut! Jo també vull ser dillunguer! No tinc els dilluns com dia fix de festa; normalment entre dilluns i dijous, però els demanaré si cal.
Clar ara amb això de Nadal i alguns projectes de muntanya que tinc pendents, ho tinc complicat, però al gener quan la vida torni una mica a la normalitat en parlem.
Ara estic fent escalada en gel i vull fer invernals. Estic aprenent a esquiar per fer després esquí de travessa.
Tu ja has pogut fet l'Aneto?
Salutacions!
Neftali

Marta ha dit...

Ei hola Becki i Neftali!!

Becki, genial! Escriu-me aquí: pistatxet@gmail.com
M'he donat un voltet pel teu blog i la veritat, tinc moltes ganes de conéixe't!!!

Neftali, m'alegra tenir notícies teves!!! Ei, encara tinc l'Aneto pendent... com pot ser això??!! :) :) :)

Estem en contacte!!

Cucu ha dit...

Wola Marta!!! soc el "cucu" ostras que lío con tanto mail, famo a ver, material: tengo el necesario para mi, cuerda de 60 1/2, 6 tornillos de hielo, bagas, exprés, moscatas, 2 pares de piolos, 2 pares de grampones, osea que algo puedo dejar a quién le haga falta... Este domingo quería ir al pedra a picar un poco de hielo, pero no he podido, pero mañana a lo mejor si...

Estamos en contacto, "Cucu"

ttp://picasaweb.google.es/Cucucarlit/EscaladaHieloConShummy20108?authkey=i3whEn0wbug#

Pekas ha dit...

jajajaja.... Bon día..
( i nevat...) M'agradat aixó de les muntanyes també obren els dilluns... :-)))))))

Crec que per aqui hi ha força gent que tenim la sort de tenir díes lliures entre setmana... ( a més a més dels dilluns... :-))))

Esperem que la neu façi una primera "purga"... i ens veiem per aquestes muntanyes del món...
;-)))))))

Salut..muntanyes... i benvinguda a la blogesfera... :-)))

Sergi ha dit...

Ei!!!
A tu et conec, eh?

T'en recordes del David i la Silvia a la Punta Alta?
Doncs el David te tots els dilluns lliures.
Ja li passaré el teu blog.

Marta ha dit...

Hola Cucu, Pekas Sergi!
Gràcies pels vostres comentaris!!

Sergi, clar que els recordo, també ens vam veure aquell dia de la meva no-cresta... buufff

Ei, diga-li que el facebook hem creat un grup de gent per fer activitats de muntanya entresetmana (alta, escalada, gel, corredors, btt, una mica de tot, segons el que la gent vulgui proposar)...

Si algú li interessa feu-me un email!!

Salut!!!

Anònim ha dit...

Hi tornaré. Només quan el temps i la muntanya em tornin el somriure...

T'ho faré saber.

Jordi ha dit...

Hola bones, m'ha fet gràcia això dels dillunsgueros...

jo sóc habitual de l'esqui de muntanya i la btt entre setmana, majoritàriament pel pirineu oriental i montseny-guilleries. si s'organitza una activitat entre setmana feu-m'ho saber que m'interessa trobar companys per anar sortint.

vinga fins aviat espero

Marta ha dit...

Hola Jordi!
Mira, si tens lliure dies entre setmana i t'interessa trobar gent per fer coses hem creat al Facebook un grup que es diu Alta Muntanya i Alpinisme entre Setmana. La idea és que la gent proposi activitats de muntanya, escalada, BTT... (el que es vulgui).